bokmania

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Moa Andersson - 26 juni 2012 17:25

                                                                          City of Glass


With two of the Mortal Instruments now in Valentine's hands, the world of the Shadowhunters teeters on the brink of civil war. Jace and the Lightwoods are recalled to Idris, the Shadowhunters' remote and hidden home country, where a search has begun for the last of the Instruments, the Mortal Glass.

 

Detta är då tredje delen i The mortal instruments serien. Detta är nog den bästa boken i serien än så länge. I den här boken får man besöka the shadowhunters hemliga land. Jag älskar själva idén med ett hemligt land som inte människorna vet om. I den här boken kommer hemligheter och överraskningar fram som man blir knockad av. Mer action i den här boken, mer kärlek, ja mer av allt! Läs den, ni kommer inte att ångra er!

Translate

Presentation


Jag heter Moa och är en tjej på 16 vintrar. Jag älskar böcker och här kommer synas mest bokrecenssioner, men också mycket annat. Jag har andra intressen som hästar, hundar, djur, natur & musik :)
Det är bara och fråga om ni vill veta något mer!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om böcker?
 Ja, jag älskar böcker
 Nej, inte min grej

Läser just nu

Kontakt

moahundar@hotmail.com

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards