bokmania

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Moa Andersson - 24 juni 2012 18:21

                                                                             Utvald


Zoeys värld är helt uppochner! Mellan henne och hennes mentor och tidigare idol Neferet råder ett iskallt, mentalt krig. Neferet vet att Zoey skulle kunna avslöja hennes stora hemlighet för de andra vampyrerna. Men för att verkligen lyckas måste Zoey ha mer fakta - vad är meningen med allt konstigt som plötsligt händer?  Neferet manipulerar skickligt Zoeys vänner att vända sig mot henne. Den enda Zoey kan anförtro sig åt är lustigt nog hennes ärkefiende Afrodite (också känd som "Haggan från helvetet")! Och så är det det här med Stevie Rae! Vad är hon egentligen? En vampyrzombie? Eller en riktigt ofräsch, känslokall fullblodsvampyr som inte bryr sig ett skit om hur man uppför sig i den moderna människo-vampyrvärlden, bara hon får dricka rejält med människoblod? 

 

Detta är tredje delen av The house of night serien. Tredje delen tycker jag inte är så seg som dom tidigare två. Här börjar det hända mer saker och saker och ting blir mer invecklat. Den här boken talar också om hur lätt en lögn, ett rykte kan få ens bästa kompisar att vända ryggen åt en. Zoeys mentor Neferet har jag suttit och svurit

över och kallade henne massa elaka namn för hon är bara så vidrig. Vill ni veta vad som har hänt med Zoeys allra bästa vän Stevie Rae? Ja, då får ni läsa boken och då märker ni också vad jag menar med att Neferet verkligen är vidrig!

Translate

Presentation


Jag heter Moa och är en tjej på 16 vintrar. Jag älskar böcker och här kommer synas mest bokrecenssioner, men också mycket annat. Jag har andra intressen som hästar, hundar, djur, natur & musik :)
Det är bara och fråga om ni vill veta något mer!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om böcker?
 Ja, jag älskar böcker
 Nej, inte min grej

Läser just nu

Kontakt

moahundar@hotmail.com

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards